..

..

Stránky

pondělí 25. června 2012

Půlka je hotová/Half way through

A čeho? Polovina knížky Zakka Style, přesně tedy 12 projektů je již za náma. Více o společném šití najdete zde. Zatím jsem šila všechny, ale honím to na poslední chvíli v neděli. Dneska začíná další týden, tak doplňuju fotky předchozích dvou. Ohřívací pytlíčky do kapsy. Vyšívala jsem v sobotu a na netu jsem četla o Mezinárodním růžovém dni, tak jsem to pojala v růžové. V knížce doporučují plnit rýží, mě kamarádka doporučila neloupanou pohanku.

Half way through Zakka Sew Along. I have finished all 12 projects. Not sure if I'll keep up as lately I was sewing Sunday night. There is new project starting today and I haven't post pics of the previous two. As I read about International Pink Day my hand warmers are totally pink. I'm a mother of two girls so here's my sister couple.


Taštička s mini hexagony.

Pouch with little hexagons.


1 komentář:

Sandra :) řekl(a)...

Oh my, your handwarmers and zipper bag are lovely - I haven't done any of the projects for a while now - too busy with other things! I did start the messenger bag but never finished it - it's in my To Do pile, lol.