..

..

Stránky

pondělí 30. dubna 2012

Květnové plány/Plans for May

Další měsíc je za náma a jaký byl? Myšlenku zrekapitulovat uplynulý měsíc jsem přebrala z jednoho blogu, který čtu a možná se stane pravidlem. Rodinné události vynechám, přece jen mám ráda jistou míru soukromí a ne vše hodlám virtuálně sdílet, ale přiznat můžu, že duben mám moc ráda a byl opravdu fajn. Co se tvoření týče, tak byl také úspěšný. Vyzkoušela jsem něco nového - společné šití, plstění, objevila pár nových blogů ...

A co chystám na květen? Pokračuju ve společném šití podle knížky Zakka Style. Chystám se také trochu plstit a šít budu bloček ve velikosti 32x32cm z látek vyměněných na mini srazu. Vzor je libovolný, tak uvidíme co dám dohromady. Dál se držím plánů předešlých a taška "cestující" jde do finiše. Držím se i aprílového předsevzetí a pokračuju v hubnutí, jen musím přidat nějaké to cvičení, zatím jsem jen upravila jídelníček.

At the end of the month I would like to recap what was going on. I got that idea from one of the blogs I read. I really enjoyed April. I tried few new activities. The Zakka Sew Along is going well and the felt beads might be my new passion. We'll see. There were also few things in our family life but I'm not into sharing it online. I like to keep my private life to myself.

What's on program for May? I'll definitely continue with the Zakka Along. I'll do more of the felt beads for sure and I'll try block made out of fabric swap. No pattern given so it'll be up to my fantasy. Keeping the old plans is also on my list. Part of old plans is to finish a bag which I started few months ago and also losing a weight. I need to start exercise!

Látky z výměny. Devět čtverců 15x15cm.

Swap fabrics. Nine squares.


A tohle jsem já. Kontrolní vážení na Wii Fit.

This is Mii on Wii Fit Console.


Než se do něčeho pustím musím hlavně vyžehlit. V posledních dnech jsem hodně prala, což se odrazilo na obsahu prádelního koše. Realita všedních dní :-)

Back to reality. First thing on my list is the ironing.

Jak jste na tom vy?





1 komentář:

Feu-Follet řekl(a)...

inu, ty jsi mi prostě přirostla k srdci :-) mám doma skoro stejný koš ..jen prádla tak o 10 cm víc :-)