..

..

Stránky

neděle 15. dubna 2012

Další domeček/House Pouch

Dneska je venku vážně ošklivo, tak jsem dodělala ještě jeden domeček. Jde o druhý projekt z knížky Zakka Style o které jsem psala už v posledních příspěvcích. Účastním se společného šití z této knížky, ale protože jsem nemohla komentovat fotky na flickru, zaregistrovala jsem se na yahoo a už mám i svůj účet na flickru což bude jednodušší cesta jak se účastnit této akce a být v kontaktu s ostatními.
Samozřejmě se chci podělit o nové výtvory i s vámi, tak budu mít fotky nadále i tady.


Tentokrát zeleno-růžová kombinace.


Kytičky a trávu jsem udělala ze závěsu z Ikei.

One more house pouch. I wasn't able to write comments on Flickr so I signed up to Yahoo to be part of the Flickr group.That way would be easier to keep in touch with others. See you there.

4 komentáře:

Baru řekl(a)...

No ten je překrásný!!!

Monika řekl(a)...

Tasticky jsou opravdu kouzelne, vubec se nedivim, ze sijes jednu za druhou :)

Sandra :) řekl(a)...

You have such an eye for adding fun cute embellishments to your projects - you have a great imagination! I bet you make your daughter all kinds of adorable things - she's a very lucky little girl :)

Simone de Klerk řekl(a)...

The pouch pattern really did inspire you! Love the little elve and other dollies you pictured with them!