..

..

Stránky

čtvrtek 26. dubna 2012

Šitíčko/Sewing Kit

Společné šití pokračuje. Minulý týden byl na programu jehelníček. Zkoušela jsem udělat razítko z gumy, ale moc se mi nepovedlo, tak jsem vymýšlela čím nahradit. Nakonec jsem použila vykrajovátka na cukroví :-) Namísto knoflíku jsem dala nýtek.

Last week project of Zakka Along - pincushion. I was not happy with the stamp which I made out of eraser so I used the cookie cutters instead. I used rivet instead of buttom. It supposed to be the bullet.


Včera jsem dodělala šitíčko. S razítkem jsem se tentokrát nedělala. Jen jsem párkrát ťupla špejlí. K té látce co jsem použila na vnitřek se to hodí.

Sewing Kit as a project of this week. Simple clean style. I'm quite happy with the outcome. No stamps this time just a few dots to correspond with the print fabric.


Žádné komentáře: