..

..

Stránky

neděle 6. května 2012

Na tužky/Pencil case

Tak tenhle týden utekl extra rychle. Pátým projektem z knížky Zakka Style je pouzdro na tužky. Dělala jsem ho až dneska na poslední chvíli a musela jsem u toho trochu zapřemýšlet. I do slovníku jsem se tentokrát podívala. Nakonec jsem princip pochopila a to je hlavní, příští se určitě povede líp, tohle je takové hodně halabala. Trochu jsem se zastyděla ho vystavit mezi ty parádičky ostatních, ale co už, není každý den posvícení.

I got all confused while making this Pencil Case project. I figured it out at the end but it took me a while. There are so many lovely cases at the flickr group. I'm glad to be a part of it.



Vyfotit ten přetékající koš na prádlo byl dobrý tah, vyžehlila jsem ho během jednoho večera a teď je prázdný. Další várka teprve čeká na vyprání, ale tenhle týden jsem byla převážně na zahradě. Zvelebovala jsem zahrádku a tak na šití už moc energie ani chuti nezbylo.

It's good idea to take a picture of something I have to do as I finished with the ironing during one evening. I spent lot of time gardening this week which left me without energy for sewing.


Koupila jsem pár zipů, tak se můžu pustit do dalších taštiček.

I bought some zippers for more pouches.


Zítra budu péct dort. Na úterý máme naplánovou dvojitou oslavu narozenin. MiniHe oslaví svoje první narozeniny. Takhle to teď u nás vypadá, stále v pohybu.

I'll be baking a birthday cake tomorrow. Our little one will celebrate first birthday. This is how it look these days. In motion all the time.




2 komentáře:

Sandra :) řekl(a)...

Your pencil case is sweet - I love those fabrics :) I love zippers, so I know you'll have fun making pouches/bags to use yours! I went into Toronto last week to the "fashion district" and found many bargains on zippers, so I brought home a bunch too - FUN! Happy birthday tomorrow to your little "blur", lol!

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

to se bude kreslit :)