..

..

Stránky

středa 5. června 2013

Kupičky/Piles


Dneska vás vezmu na výlet po kupičkách vexiných. Vždycky něco začnu a je z toho kupička. V lepším případě to šoupnu do fólie, v horším to skončí v šuplíku. Do šuplíků chodím ze všeho nejmíň, ani nechtějte vědět co všechno tam mám, ha ha. Můj stůl je poměrně velký, vejde se tam spousta kupiček, jen mi občas trochu překáží, tak proto se jich potřebuju zbavit.


Let me take you on a ride through my piles. I usually start projects and those that I don't finish right away ends up as a pile on my table. I got some room for those but boy they are getting in the way. I really need to tackle these down. I got some pouches in process, some houses, mug rugs (cute design by the Patchsmith). Those are the lucky ones. I got some more in the drawers but I hardly open those.


Takže v červnu už prostě musím došít tu novinovou deku! Termín jsem prošvihla už o měsíc a pořád nějak nemám chuť ji došít. Nejdřív se válela za gaučem a teď mi překáží přehozená v pracovně. A co dělám já? Bloguju, hraju si s paprikama (Zakka Along 2.0), přehrávám písničky co jste mi včera doporučily. Článek o tom co všechno jsem naslibovala a plánuju šít snad ani nebudu dávat dohromady, protože to by bylo moc i na mě :-)


There is one project that bothers me most. My newspaper quilt. I just don't feel like quilting it. I know I should! It was due month ago! I'm setting up a new dead line for myself and it'll be the month of June! Wish me luck. What am I actually working on? The bell peppers coasters for Zakka Along 2.0. Oh yeah with all those piles I even started a new project.


Linking up with WiP Wednesday.

9 komentářů:

Ajka řekl(a)...

Páni, ty už jsi kupičková královna:-))
Ta první se mi líbí, s lodičkou a krajkou .... tu bys mohla proměnit v hotové dílko, výsledek by mě zajímal:-)))
Ajka

pegyna řekl(a)...

Vexí, nechtěj vidět moje kupičky:))))zabírají trochu víc místa. Když vidím ty podkafíčka s dortem, chtěla bych si u tebe jedno objednat do práce. Na příštím srazu se domluvíme kolik za něj.
Měj se, já mám při tomto počasí strašnou lenoru, místo šití tento týden čtu.

Věrka řekl(a)...

Věru, tak u mě je taky překupičkováno.... ještě že mám ten stůl tak velký... a jsem zvědavá kdy některé resty dodělám. Některé se vyřeší sami - jako že třeba "mimi vyroste"
měj se Věrka

p.s. ta s loďkou mě teda taky zajímá :-)

Zuzana řekl(a)...

Ta paprika je BOZI!

Zuzana řekl(a)...

Jestli tě to utěší, jsem stejná, akorát s tím rozdílem, že kupičky nedávám hezky do sáčku, ale válejí se mi v obýváku kolem skříně s látkama. Když muž občas vysává, významně se jim vysavačem vyhne a mě je jasné, že takhle se pořádek nedělá. Jednou za čas je (obvykle kvůli nějaké návštěvě) napěchuju do skříně, vysaju i kolem skříní a pak mě taky jednou za čas chytnou výčitky a kupičky začnu zpracovávat. Zrovna teď mám takové období, mám obrovskou radost z každého kostivce, kterého vyženu a zbavím se ho. Nejhorší je, když je to nastříhané oblečení pro děti, to už se mi stalo, že pyžamko stříhané původně s dostatečnou rezervou nakonec dostalo o 2 roky mladší dítko:-) Kupičkám zdar!

Amy DeCesare řekl(a)...

Ooooh...thanks for showing these little treats! I am so in love with the floating paper boat and the embroidered project! And those mug rugs are so beautiful!

Anonymní řekl(a)...

Yesterday, while I was at work, my sister stole my iPad
and tested to see if it can survive a twenty five foot
drop, just so she can be a youtube sensation. My iPad is now broken
and she has 83 views. I know this is totally off topic but I had to share
it with someone!

Review my webpage: voyance

Sandra :) řekl(a)...

Is that ... a ... LEATHER ... center to your pepper coaster???!! I want to touch it, lol! I love your piles - you can decide what you want to work on, and pick something that suits your fancy whenever you want! I'll be watching for progress on your quilt --- I have one too that's a top priority - I've promised myself to finish it in June as well - hopefully we can both get the job completed!

Kristy @ Quiet Play řekl(a)...

Oh I have piles like that - it's hard to pick one and just go with it isn't it! I say get stuck into quilting your newspaper quilt - bet it doesn't take as long as you think :)