..

..

Stránky

sobota 10. října 2015

Top - hory


A jak jsem psala o tom topu, tak vám ho sem hned šoupnu. V červnu jsem byla součástí blog hopu od Fat Quarter Shopu ve kterém představují klasické patchworkové bloky v novém "moderním" pojetí.


Poprosila jsem kamarádku Monču, ať mi to namaluje v programu. Od začátku jsem věděla, že to chci hodit do strany, ale i ty další návrhy vypadají pěkně. Až na ty zpřeházené barvy :))


A takhle to celé začalo. Hezky jedna barva podruhé.




K tomu jsem si ještě pohrála s barvou pozadí, ale s tím dolním pravý rohem jsem nebyla spokojená, tak jsem ty 3 zelené bloky předělala, aby to více ladilo :)




A tady už je výsledek. Zatím teda čeká na zadní stranu a prošití. Snad se dočká.


Můžete prubnout svoji vlastní verzi. Tady je podklad pro vybarvení a ještě návod na blok.
Šití zdar! :)






8 komentářů:

verpa řekl(a)...

Krásná, líbí se mi tak moc, že snad vezmu na milost šedou jako neurál v barvám. Jestlipak vypadá pěkně jen s jednobarevkami nebo i se vzorovanými látkami?

Hanka V. řekl(a)...

Překrásný top, veselé barvičky, šedá jako podklad je parádní:-)

vexa řekl(a)...

Díky oběma. Věruš, oni ty látky nejsou jednobarevné. Detail je více k vidění na tom předchozím polštáři :)

Jolana řekl(a)...

Nádherné, krásný výsledek :) Jsem zvědavá, jaké tomu dáš prošití, už se moc těším na pokračování :) J.

VěraŠ. řekl(a)...

Tak to je dokonalost sama. Moc obdivuji. A těším se na dokončení.

Jitka Š. řekl(a)...

To je nádhera! Ani si neumím představit jak dlouho takové šití trvá!

dalmatin řekl(a)...

Krásná. Barevně i nápadem

Jitka Š. řekl(a)...

To je nádhera