..

..

Stránky

sobota 10. října 2015

Polštář - zbytkový


Před časem jsem šila deku. Teda zatím je jen ve fázi topu, ale ze zbytků mám hotový polštář a to včetně toho vnitřního.


Všechny kousky jsem posešívala a nakonec zařízla na velikost 2". Pak následovalo hraní.




Ale pořád jsem nebyla spokojená. Tak jsem hraní odložila na další den.


Přidala jsem i pár celých čtverců a bylo. Vše jsem nažehlila na tenký vlizelín a sešila.


Technika je to tato a jak vidíte funguje i na půlené čtverce.


Z rubu to vypadá nějak takto.


K tomu jsem přidala 2" pruhy po stranách. Prošití je jen jednoduché. Převážně rovné čáry.


Celé jsem to olemovala a už chyběla jen vhodná výplň.


K tomu jsem využila zbytek vatelínu a tento návod.


Je pravda, že není tak naducaný jako ten z návodu. Příště možná zkusím o vrstvu víc a menší rozdíly ve velikosti jednotlivých vrstev.


Vrchní vrstvu jsem halabala prošila cikcakem. V podstatě není vidět a tak jsem si hlavu s nějakým značením nelámala. Ve finále se musím jen pousmát nad tou nedokonalostí :)


A hotovo. Trocha toho měření by mi prospělo. Chtělo to o pár cenťáků větší. Polštář je vcelku placatý a tak ho možná nechám do jiného a udělám ještě jeden o fous větší. Uvidíme.
















2 komentáře:

verpa řekl(a)...

Polštářek je krásný a nápad s výplní moc zajímavý, díky za odkaz, příležitostně využiju.

dáša řekl(a)...

...super návod,vďaka a vankúš je super :-) Dáša