..

..

Stránky

pátek 14. února 2014

Vycházející slunce


Před časem jsem psala o soutěži na téma "vycházející slunce". Na nápad co vytvořit mně přivedl jeden komentář na blogu, kde se psalo, že vnitřek mého košíku má barvy jak vycházející slunce. Využila jsem tedy poslední odstřižky, šešila je dohromady a vznikla takhle malá taštička inspirovaná jinými co jsem viděla na netu.


Střih je velice jednoduchý. Odkaz najdete v tomhle článku - KLIK. Nějak mi nejde dát přímo.


Uvnitř má nezačištěné okraje což né všem vyhovuje. O to rychlejší je výroba. Pokud máte raději vypodšívkované zkuste tento návod - KLIK.


Každopádně doporučuji prošívat kousek dál od zipu. Já musela jednu stranu prošít nadvakrát. Když bylo prošito jen blízko u kraje, mělo to tendenci se protáčet vzhůru a nedrželo to hezky tvar.


A protože jsem si celý ten kus udělala trochu menší, tak ty rožky jsem odšila jen malé a nechala je tak, neodstřižené.


Pokud se mi podaří nějaké hezké venkovní fotky, tak se příště můžete těšit na deku pro Katarínu. Tento týden jsem došila lem, tak zatím jen malá ochutnávka.


A když je řeč o Kataríně. Její obchod má speciální Valentýnskou akci, tak mrkněte.

http://www.modernpatchwork.sk/


A na závěr ještě odkaz na návod na pěkný polštář - KLIK.
Hezký víkend!

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

taštička je krásne žiarivá, avšak ja som ten typ, čo nezačistené okraje priam neznášam chi, ja siahnem po návode s podšívkou, kde mi moje nešikovnosti skryje :D chi a deka vyzerá naozaj úžastne...