..

..

Stránky

úterý 19. listopadu 2013

Zadní strana


No možná bych ji spíš měla nazvat druhou stranou, protože to ve finále bude taková deka 2v1.


Děkuji všem za pozitivní ohlas na top deky. Byla jsem v tak dobré náladě, že jsem se hned pustila do dalšího šití. Nejdřív jsem nařezala zbývající látky na pruhy o šíri 7cm. Stejná šíře jakou jsem používala na přední stranu. Srovnala jsem si to podle barev (tak to ostatně dělám vždycky) a pustila se do deky z pruhů. Je to takový nejjednodušší druh deky pokud použijete jelly roll. Já takovou deku ještě nešila, tak si to alespoň vyzkouším.


Ze začátku se mi to moc nelíbilo. Moc mi tam neladily ty látky na světlém podkladu, ale čím víc barev jsem přidávala, tím to bylo lepší. Bohužel ne dost velké.


A tak jsem dořezala zbytek látek co jsem měla od Kataríny k dispozici. Naštěstí jsem měla sešitých jen pár prvních pruhů a tak nebyl problém to trochu přeorganizovat. Je to tak všelijak namíchané, aby to prostě vyšlo na požadovaný rozměr. Růžová sekce tam zůstane, jen se mi to celé nevejde na zeď, tak si ji tam domyslete :-)


Sešívám vždy jen pár pruhů najednou, tak to bude ještě chvíli trvat. Co se prošívání týče, tahle nádhera půjde k profíkovi a nebude to nikdo jiný než Monika (mops1000). Její práci si můžete prohlídnout na jejím webu prosivani.cz a já jsem moc zvědavá co vymyslí :-)





4 komentáře:

Biba řekl(a)...

práve šijem detskú deku, ale poviem ti je to makačka..., to si ani neviem predstaviť keby to bol väčší rozmer :)

pegyna řekl(a)...

Je to na novou deku, na zadní stranu je toho skoro škoda :)))), Top mi unikla je perfektní. Byla jsem teď trochu mimo - léčím si zánět zubu, chvílemi jsem se bála i pohnout, ale už se to vrací k normálu Šiješ krásně

Katarína řekl(a)...

To bude nádhera, aj predok, aj zadok:-)) Nepochybujem že Mopsinka tomu ešte dodá ten správny šmrnc ♥

Jill řekl(a)...

Vypadá to krásně, já bych se na deku nezmohla, jsi šikovná.