..

..

Stránky

pátek 15. listopadu 2013

Hotový top


Dnes bych se ráda pochlubila hotovým topem. Vznikl na základě tohoto návodu - KLIK. Jen namísto čtverců jsem se pustila do delších pruhů. Původní záměr byl udělat pruh nepřerušený, ale při zařezávání látek jsem se dostala do bodu, kdy mi to nevycházelo. Trochu jsem totiž uhnula od středu. Takže pokud se někdy do něčeho takového pustíte, sledujte střed bloku a zařezávejte podle toho, žádné halabala :-)

Díky tomuto projektu mám na zdi pověšený kus vatelínu, kde si můžu skládat a rozmýšlet rozmístění látek. Pokud máte doma místo, vřele doporučuji. Látky na mé hrátky jsou Kataríny z Modern Patchwork a pokud vše klapne deka bude součástí jejího stánku na PPM 2014.


Mojí nejoblíbenější částí jsou asi látky Urban Mod v kombinaci s Oval Elements.


A pak se mi líbí i to problesknutí oranžové v jinak do růžové laděné části. Většinu látek samozřejmě najdete u Kataríny v obchodě. A co se nevešlo na stranu přední objeví se na straně zadní. Nápady na realizaci už se líhnou. Tak já jdu na to a pro vás ještě foto rubové strany :-)

15 komentářů:

Laura Kováčová řekl(a)...

To je prekrásna práca ... obdiv veliký ... :)

Unknown řekl(a)...

je uzastna...

Unknown řekl(a)...

je uzastna...

Lendule53 řekl(a)...

Naprosto úžasná práce, klobou dolů. Už víš jak to budeš quiltovat?

Unknown řekl(a)...

Je to krásne - a veľký kus práce

Marie Králová řekl(a)...

Stačí na to jedno slovo- nádhera.

Hanina řekl(a)...

Je úžasný!

Věrka řekl(a)...

krásná ... jde ti to a moc pěkné i z rubu :-)

Jolana řekl(a)...

Nádherný!!!! Jak jej budeš prošívat? Jsem hodně zvědavá a fakt se těším na celkový výsledek. Už teď je parádní!!
J.

vexa řekl(a)...

Děkuji všem za milé komentáře. Užijte si víkend! Na otázku ohledně prošívání s radostí konstatuji, že tuto práci přenechám někomu jinému :-)

danku řekl(a)...

Krásný top a precizně ušitý! Těším se na výsledek ;)

ANNabeLL řekl(a)...

Wau, nádhera .. hotová deka bude překrásná, už se těším na výsledek

Anonymní řekl(a)...

Teda to je opravdu úžasné, šikulka

Napadnicek řekl(a)...

Teda ten je nádherný

Napadnicek řekl(a)...

Nádherný,krásný no prostě jůůůůůůůůůůůůůů