..

..

Stránky

úterý 9. října 2012

Pouzdra/Cases

Už od května, kdy jsem šila pouzdro na tužky podle knížky Zakka Style jsem si plánovala jak ušiju pouzdro na flétnu. V neděli jsem konečně jedno ušila, musela jsem opět pořádně zapřemýšlet, ale dopadlo to. Ráno jsem se dočkala nečekané reakce od Viki. Mami a proč tam je ta guma? Proč tam není sucháč? Hmmm. Tak jsem včera ušila ještě jedno na sucháč. Tentokrát jsem si udělala i pár fotek, abych už příště nemusela vymýšlet jak to správně poskládat. Taky jsem si trochu pohrála se zdobením.
Modified version of Zakka Style pencil case. I wasn't so thrilled about this project while making it back in May but I thought about making a case for fipple flute. The pattern is just right but a bit tricky assembly. I adjust the pattern a bit. I didn't like the flat in my original project so I adjusted the ends. It's also good idea to iron the seam allowance for the closure. I took some pictures to show what I mean. Once the adjusted flap is sewn it makes just the right hole to turn the whole thing around. I made the first closure out of elastic band but my daughter suggested I should use velcro instead. That's why I made the second one I have also added more fancy look.
Původní střih z knížky jsem si trochu upravila. Trochu jsem zúžila tu klopu. Po odšití zůstane akorát dost veliký otvor na protočení. Rovněž doporučuju předem zažehlit přídavek na švy, usnadní se tím to závěrečné sešití.

3 komentáře:

Janusa řekl(a)...

Hezké obaly! No jo, děti a jejich reakce ;-) Ale aspoň máš obal na jehlice! Měj se hezky, Jana

Unknown řekl(a)...

super, i když nejvíc mně vždycky dostávají stejně tvoje deky :-) už jsem ti říkala, že u mně na blogu se rozdávají dárečky? hezký den. s.

Kuře řekl(a)...

Jé, ty jsou hezké. Asi by si moje flétnička taky zasloužila nějaký jiný obal, než ten umělý, který má od narození. No možná, jednou...