..

..

Stránky

středa 24. října 2012

Domečky/Houses

Další trpasličí domeček je tu. MiniMe nechápala, že ty co jsem ušila nezůstanou doma a tak jsem musela ušít i verzi do naší domácí sbírky. Chtěla tam samé holčičky, ale nakonec za domem jedna z holek randí s klukem. Je hodně podobný tomu prvnímu trpasličímu, jen má nový typ dveří.
I made one more of these gnomes houses as we needed one for our home collection. My daughter requested just girls but there is one having date with her boyfriend in the backyard. Ha ha. I didn't want to make exact copy of the first one so I tried new type of door. Turned out cute as usual. This really is my favorite project and there are more variations to come.

Pamatujete ještě blok se stromečkem co jsem šila pro vánoční deku? Organizátorka charitativní akce Katarína do komentářů k losování napsala, že by ji domeček udělal velkou radost, tak jsem se rozhodla ji překvapit a ušila jsem speciální verzi jen pro ni. Překvapení už dorazilo a její reakce byla moc krásná a udělala mi velkou radost. Ta zvláštní kombinace tyrkysové a červené má něco do sebe.
Some time ago I made this one as a surprise for the girl that organizing Xmas charity quilt. It's made in same combination and she already received it so I'm able to share the pics with you as well. I was not sure about this turquoise and red combination but it works well. Surprisingly.
Než jsem je odeslala, tak jsem je vyfotila pěkně pohromadě. S tím co jsem včera došila je jich zatím 6, ale další určitě přibudou.

Before I sent the two gnomes houses out I took group photo. Fun to see them all together. I'm down to No.6 in total but as I said there are more to come. Beware.

6 komentářů:

MyWay řekl(a)...

Krásne šitie. Pa, gabriela.

Monika řekl(a)...

Chválím, chválím, chválím. Jsem šťastnou výherkyní jedné tvé soutěže a tím i majitelkou jednoho takového krásného domečku s trpaslíčky. Hned jak balíček dorazil, nemohla jsem se vynadívat na tu krásu. Děkuji moc.....moc a moc a moc.....:-D Jsi šikulka.

kat129 řekl(a)...

You are a pouch making fiend! So cute. Such nice craftsmanship too.
cheers!
-k

vexa řekl(a)...

Jsem ráda, že dorazil a že jsi spokojená :-)

Anonymní řekl(a)...


"Srdce je to,ktoré rozdáva,ruky už len dávajú."
(Africké príslovie)
Marta♥

AMA_tér řekl(a)...

ty jsou úžasné!!!