..

..

Stránky

středa 16. dubna 2014

Trojúhelníková


Jestli jste měli v poslední době pocit, že moc nešiju, tak bych vás ráda vyvedla z omylu :-)


Pustila jsem se do společného šití trojúhelníkové deky a zatím stíhám v termínu. Bylo potřeba si pohrát s rozvržením. Nejdřív se mi to moc nedařilo, ale nakonec jsem došla k variantě, která se mi moc zamlouvá.


Prostě náhodné umístění není nic pro mě a tak jsem si pohrála s trojúhelníky.


Top je hotový a funguje oběma směry. Není tam nahoře nebo dole a to se mi líbí. Prostě trojúhelníky kam se podíváte.



Díky patchworkové patce s vodičem jsou moje švy jeden jako druhý a tak to vypadá hezky i rubu :-)


Teď ovšem přijde na řadu né příliš oblíbená část a to je prošití, tak mi držte palce. Pokud i vy máte chuť jednu takovou si ušít, návod jak na to najdete zde - KLIK.

19 komentářů:

likaf řekl(a)...

Mooooc pěkné šitíčko

Jíťa řekl(a)...

Nádherný top, já nedávno dokočila trojúhelníkový polštáŕ a taky se mi líbil. Trojúhelníky jsou prostě super

Niki-Ta řekl(a)...

Tak to je překrásná práce :-) a patchworkovou patku jsem zatím nepostřehla, tak jsem si ji právě vyhledala a asi ji taky budu nutně potřebovat :-))

Korfela řekl(a)...

Má super kontrast ... moc se mi líbí to rozvržení ... cílené .. ta žlutá a bílá kontrastní místa ... skvělá práce ...

Lada Pouková řekl(a)...

máš to móóóc hezkýýý :-) prostě šikulka

pegyna řekl(a)...

tak ta je parádní, moc se mi líbí, s tím rozvržením tě naprosto chápu, také musím mít v šití nějaký řád, žádné halabala:))

Mopsinka řekl(a)...

Je úžasná :-)ty těm barvám prostě rozumíš :-) ... Foto patky by nebylo? Prosím :-)...

Anna Yasmin - Jana Tenglerová řekl(a)...

Příjemná barevná kombinace... :)

Amelie řekl(a)...

nádhera, klobouk dolů...

danku řekl(a)...

moc pěkná je...

Jitka řekl(a)...

Jednoduché šití, to mám taky ráda. Super. Ta kolekce Bespoken je moc povedená.

vexa řekl(a)...

Vřele doporučuju :-) Já ji koupila rovnou se strojem taktéž na doporučení.

vexa řekl(a)...

Já mám konkrétně tuto: http://www.nej-sici-stroje.cz/prislusenstvi-k-sicim-strojum/prislusenstvi-k-sicim-strojum-brother/patka-patchwork-voditkem/

jamala řekl(a)...

Tož, děvčico, si dobrá! J.

Feu-Follet řekl(a)...

žijova.... no páni já si říkala, v čem jedeš... že to bude něco většího -ale tohle * no to je pecka !!!! jednoduše elegantní, moderní,šmrncovnický :-)) jak by řekl Fanoušek . a k té patchworkové patce s vodičem - to je bomba co :-)) já si koupila ještě vodič na prošívání... tak jsem ho včera a dnes testovala - jde to jak po másle
Moc se těším až ji prošiješ - doufám že nám ji na sraz přineseš pomazlit :-) držím palečky !!! měj se krásně a veselé velikonoce
papa. J.

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

zase to má pointu, jako u tebe vždycky! líbí se mi moc

Jill řekl(a)...

To je krása :)

P. řekl(a)...

Krásně vypadá, taky bych se mohla pustit do nějaké deky :-)

Míša řekl(a)...

Tenhle top se vážně povedl, je moc krásný! Taky už se na trojúhelníky nějakou dobu chystám a přemlouvám, tak uvidíme, za jak dlouho to "dozraje" :-)