..

..

Stránky

pondělí 20. května 2013

Zbytkáče/Crazy blocks


Občas na něco natrefím a skončí to tím, že to prostě musím vyzkoušet. Přesně tak to bylo i s touto technikou náhodného sešívání. Návod jak na to najdete tady - klik a pouzdro na brýle či cokoliv jiného tamtéž - klik. Nejdřív jsem to vyzkoušela na dalším spacáku. Udělala jsem ho trochu širší (17cm), aby byl jako postýlka a ne jako předchozí futrál. Polštářek jsem taky udělala trošku jinak a s výsledkem jsem moc spokojená a holky taky, takže další jsou v plánu.


I have quite a few projects in progress but starting something new seems to be more fun. That is why I tried the Crazy square block and later on the Sunglass Case. I turned the first one into dolls sleeping bag. It's wider than my first attempt so it's really like a little bed. The girls are exited and so am I so there are more to come.


Návod na pouzdro je napsaný na čtverec 12", ale to bylo strašně veliké, tak jsem ve finále ufikla 9cm a i tak je vcelku velké (18x14cm). Přidala jsem si tam očko s kroužkem, takže můžu přidat karabinku a využít pouzdro na cokoliv jiného. Už dlouho jsem chtěla udělat něco v černobílé kombinaci, ale neměla jsem dost dlouhý zip, tak jsem přidala žlutý a žlutě jsem i prošívala. Žlutá není moje oblíbená barva a tak se mi nejvíc líbí zadní strana, kde je té žluté nejmíň :-) Taky máte svoje oblíbené a neoblíbené barvy?


I knew I want to do black and white combination but I didn't have zipper in required length. So I picked yellow and quilted with yellow as well. Yellow is not my fav color so I like the back side of the case the most. The pattern asks for 12"square but it was very big so I cut of 3.5inches off the square. I like to add some key ring to the side. That way I can turn it into wristlet or hang it somewhere. It just adds more variety to it.


Linking up with Let's get Acquainted!



20 komentářů:

marikat řekl(a)...

šikovné využitie zbytkov:) a ešte i užitočné
v poslednej dobe i ja spracúvam zbytky...
no vidíš a moja nejobľúbenejšia je práve žltá a nemusím práve čiernu. Ale vôbec sa jej nebránim

El. řekl(a)...

Vexo super, tahle technika je moc fajn, šila jsem tak želvy a chňapky, chystám se na kulaté podsedáky plněné pohankovými šlupkami pro děti v centru...no ale to kdovíkdy, ach ten čas...jo a nejlepší je futrál na brejle, ten se mi líbí moc.

Korfela řekl(a)...

Věru a já tu mám tolik zbytků! To se hodí .. Mínka jede v sobotu na školku v přírodě, tak jí určo jednu musím udělat sebou. Kuju Lenka

Olive řekl(a)...

Toto mám taky v plánu ze zbytků, ale to vidím tak na projekt za 5 let. :-)

Katarina řekl(a)...

Čierno biela kombinácia je úplne geniálna! Veľmi vydarené. Aj technika, tiež po nej pokukávam, musím skúsiť. Ani ja žltú veľmi nevyhľadávam, ale k tejto kombinácii sa celkom hodí.

Janine @ Rainbow Hare řekl(a)...

I love your crazy piecing - now I want to try it out too :)

jan řekl(a)...

I love your crazy blocks! And the yellow looks terrific, just in time for summer!
jan@sewandsowfarm

Happy Turtle řekl(a)...

Love your pouches. :)

Jessica Pyykkonen řekl(a)...

Cute projects! And yes, something new always seems more fun than works in progress :)

Amelie řekl(a)...

žasnu, koukám, obdivuji. Nádherné výrobky. Spacák je boží, to by Elis hned využila k Bárbínám.

Tessa @ TheSewingChick řekl(a)...

I am loving the yellow zipper with the black and white fabrics!! And dolly looks quite happy in her sleeping bag! Thanks for linking up with Let's Get Acquainted!

Amy DeCesare řekl(a)...

You are the queen of scraps! I really love the bright yellow quilting and zipper with the black and white prints! oooh la la!

Hanka řekl(a)...

Pani, ty jsis vyhrala! To pouzdro je originalni, super latky a ten zluty zips se mi libi, dava tomu ten spravny smrnc :)

Anonymní řekl(a)...

I like the sleeping bag for the doll. Very sweet. I would have loved that as a little girl! I was lucky enough to have a big sister who sewed clothes for my dolls, and I still have some of those little clothes! Great job on the little bags too!

Jana K. řekl(a)...

Zrovna nedávno jsem hledala inspiraci na využití zbytků a tohle se mi moc líbí, děkuji. Ta černá se žlutým zipem je skvělá. Jen si říkám, kdy to všechno stíháš ušít? Já šiju většinou večer, jenže mé maximum je už 22,30, občas něco málo stihnu přes poledne, když malá spí.

Anonymní řekl(a)...

Cute pouch! Love the black and white prints!

Sandra :) řekl(a)...

I love colour blocked blocks/patchwork - my scraps are actually stored by colour now, so I can pick a colour to work on when I want to do something fun and new! LOVE the kick of the yellow zipper with the black and white!

TheSewingLoft řekl(a)...

I love the way it turned out!
~Heather
The Sewing Loft

Ajka-AllaK řekl(a)...

Zbytky milujem! Keď z nich niečo ušijem a potom vecičku používam vždy si spomeniem čo som z akého toho kúsku šila. Krásne...

adelka řekl(a)...

nádherné vecičky milujem túto techniku crazy a veľmi rada ju čijem je to super zužitkovanie zbytkov