..

..

Stránky

středa 7. listopadu 2012

Třetí na cestě/WiP

Tak se mi tu klube třetí deka. V sobotu jdeme na rodinnou oslavu a nevěděla jsem co za dárek. Předchozí deka měla u dědy úspěch, tak jsem se rozhodla, že se pustím opět do deky. Nejdřív jsem chtěla začít úplně novou, ale nakonec jsem se rozhodla dodělat to, co jsem začala. Vynechala jsem pár zatáček a teď mě čeká další dobrodružství v podobě volného prošití. Ještě jsem to ani nezkoušela, takže jakkoliv to bude fajn :-) Držte palce, budu to potřebovat.
Some time ago I joined the Totally Groovy QAL. I was not able to finish on time. Right now I need a gift for some family member and I decided to finish it instead of starting new quilt. I skipped few curves and made it more simple. It's my quilt No.3 and it'll be my first time to do some FMQ. Wish me luck. The back is even more simple. Just stripes with little personal embellishment with the sheep fabric and one hammer head. Something to do with the recipients' name and job.
Zadní strana je jednoduchá. Jen pruhy. Ovečky jsou zvolené záměrně a z jedné jsem udělala beránka. Taková malá legrácka, která má něco společného se jménem a prostředím, kde se oslavenec pohybuje.

Everything else is on hold. Linking up with WiP Wednesday.


8 komentářů:

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

je prostě úžasná

Marta Dupkalová řekl(a)...

veru tak, bude úžasná ... a tan barabček je roztomilý :)

Katarina řekl(a)...

Znovu nádherná deka! Vlastne zakaždým, keď zavítam na tvoj blog, je to radosť pozerať a inšpirovať sa :)

pegyna řekl(a)...

ty ses teda rozjela, šiješ krásně a pro mně složité věci, deka vypadá už teď moc dobře

kat129 řekl(a)...

I like how you made the Groovy quilt your own - very cool!
k

Marjorie's Busy Corner řekl(a)...

This pattern looks so very interesting...I wish I had done it.

Sandra :) řekl(a)...

Very pretty - the sheep you did is a hoot!

Svetlana řekl(a)...

krasne sitie! Dakujem za pripojenie sa ku WIP Wednesday. Ja som povodne zo Slovenska tak sa stale potesim ked vidim krasne quilty z Ciech alebo Slovenska.