..

..

Stránky

středa 28. března 2012

Renovace autosedačky/Cover renewal

Zdolala jsem strašáka v podobě renovace potahu autosedačky. Moje představa, že to bude hotové za jedno odpoledne byla velmi naivní. Padly na to odpoledne dvě a polstrování na pásy jsem došila až dnes. Nepočítám do toho rozpárání původního potahu a stříhání nové látky, to jsem chystala před samotnou akcí.

I have finally succeeded in cover renewal. It took me longer than expected, few afternoons but I'm happy with the outcome. I'm so bad in doing things prior so it's last minute project as my daughter grows in front of my eyes.
Aby se to polstrování na pásech dalo lehce sundat a přeprat je na suchý zip a to dolní krátké na 2 baby patenty.
Nebyla jsem si jistá jak obšít otvory pro průchod pásů a tak jsem si nechala poradit a jsem ráda. Moje první "knoflíkové" dírky na stroji.
Pohled shora, všechny švy hezky navazují, překvapila jsem sebe sama.
Přišila jsem i původní cedule. Okraje jsou začištěné šikmým proužkem.
Původní potah jsem nevyfotila tak není možné udělat porovnání Před a Po, škoda. Jen pár fotek co jsem udělala v průběhu párání, abych věděla jak to pak celé dát dohromady.

Sadly I didn't take the picture to present Before and After image. Just a few snaps which helped me to put it all together.











2 komentáře:

Amelie řekl(a)...

Super, to bych nikdy nezvládla.

Napadnicek řekl(a)...

Pěkná práce.