..

..

Stránky

pondělí 19. března 2012

Plány/Plans

Tak si tak plánuju do čeho se pustím, že jsem se rozhodla to vyfotit. Hodlám tím motivovat sama sebe. Plánů mám teda mnohem víc, ale některé jsou jen v hlavě, některé jsou nudné jako třeba opravy či předělávky oblečení. Než se pustím do něčeho nového, chtěla bych došít rozešité.

Už od léta tu mám rozešitou "Cestující", ale protože je z letní látky, tak se mi do ní v zimě nechtělo.
Pak se mi tu válí rozešitá "Bellet Kids".
Z těhle látek co jsem vyburzovala na posledním srazu chystám "Julii".
A protože mám ráda recy, chystám recyklaci kolové sukně a košile po dědovi.

Vše z časopisu Marina. Co chystáte vy?




5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Jooo, to bude všechno mooooc velká paráda. nejvíc se těším na recyklaci kolové sukně.

Korfela řekl(a)...

hm ty plány nám dávaj

U Vincenta řekl(a)...

jooo tak ta recyklace vypadá zajímavě... Já kromě zakázek (sukně, dvě kabelky, polštářek) mám v plánu ušít Vincíkovi jarní čepičku, aby mu netáhlo na ouška a přitom se nepotila hlavička, kalhoty na písek z softshellu + vestičku, polštáře mamce v rámci renovace její sedačky, sobě dlouhou a širokááánskou sukničku na léto, dceři k patnáctinám kabelku....Když to tak vidim napsaný, tak asi zešedivim dřív, než se do toho dám :o), protože do toho se chceme stěhovat a potřebuju ještě našít na léto na prodej nějaké drobnosti za babku...

ttalbi/Táňa řekl(a)...

Tak to se těším na Tvé krásné plány..reci věci budou bezva ..a ..já a moje plány??? no uvidíme ???..je jich sed sakra dost :-)))

vexa řekl(a)...

Ty to určo zvládneš! A připomněla jsi mi, že jsem taky chtěla zkusit jarní čepici :-)