..

..

Stránky

neděle 24. srpna 2014

Pomerančová kůra


Pod názvem Orange peels (pomerančová kůra) najdete spoustu hezké inspirace. Já na svůj polštář použila tuto metodu. Přišijete k nažehlovací výztuze, prostřihnete, protočíte, hotovo.


Před nažehlením jsem je ještě přejela na pečícím papíře.


Pak jsem přidala výztuhu a růčo prošila. Hlavně, aby mi bavlnky ladily :-)


Na předkreslení jsem použila Frixion, který pak teplem žehličky zmizí.


Velikost je na náš gauč a jako výplň jsem použila ten, který ke gauči byl.


Na zadní straně je jen jednoduchý skrytý zip.


Kombinace šedé jako podklad a barevných akcentů je moje nejoblíbenější. Už jste ji dřív mohly vidět.


Pokud máte chuť vyzkoušet si tuto techniku, právě probíhá jedna soutěž, uzavírka je za 14 dní. Více info v AJ najdete TADY.

4 komentáře:

danku řekl(a)...

Je to zajímavý nápad a moc pěkná barevní kombinace :)

Unknown řekl(a)...

Kombinace šedé s barevnou se mi díky Tobě líbí čím dál tím víc :-) Dlouho přemýšlím nad novými polštáři do obýváku a tenhle vzor je rázem jedním z favoritů. Díky, Máculka

Věrka řekl(a)...

Věru, paráda.
měj hezký zbytek neděle
Věrka

lucijena řekl(a)...

nádherný polštářek, ta kombinace šedé a výrazných barev je parádní. hezký večer Lucka