..

..

Stránky

pondělí 12. května 2014

Květnová lákadla


Už dlouho jsem vás nelákala na různé akce po netu, tak dneska budu mít pro každého něco :-) Kamarádka Monča mi dala zbytečky ze své deky a z nich vznikly malé srubíky a dva bločky do pruhů. Rozměr je 11x11cm. Mončinu deku můžete omrknout TADY - ta kombinace látek je fakt povedená. Bude z toho něco do akce z pruhů - KLIK. Takhle nějak to asi napáruju :-)


A je tu další Le Challenge tentokrát na téma NATURE. Inspirace, informace - ZDE.


Pak jsem začala ještě jeden projekt. Právě probíhá společné šití a představování vzorů od Jaybird quilts - KLIK. Její deky se mi líbily už dávno, ale možnost objednat pravítko Hex N More v ČR jsem nenašla. Díky výhře v jedné akci jsem si toto pravítko objednala a pustila se do toho. Mám i to velké, toto je mini verze :-)


Dnes odstartovala akce plná soutěží. Pokud sledujete blog Sew Mama Sew, tak jistě víte o co se jedná. Tak hodně štěstí, pokud se budete účastnit. Blogy, které nabízí výhry najdete TADY a TADY. Hlavně pozor, ať nejste no-reply, to byste opravdu nevyhrály nic.


Předeprané Echino, ze kterého snad bude taška do konce května :-) A malá mozaika ze života hmyzu :-D Nejen šitím je člověk živ. Omlouvám se všem co nevládnou angličtinou, ale kapacitu na překlad všech odkazů momentálně nemám.


A co jsem si přidala do záložek "musím zkusit":

Návod jak z jednoho čtverce udělat 8 půlených čtverců - KLIK.
Pěkná deka ze čtverců s proplétaným efektem - KLIK.
Fakt povedený polštář :-) - KLIK.


3 komentáře:

Mopsinka řekl(a)...

Nikdy jsem si nevšimla kde máš ukrytou vrtuli. Se musím příště pořádně podívat. Jinak projekty super... Bavíš mě a moc... Paráda :-)

Věrka řekl(a)...

Věru, ty jsi fakt neuvěřitelná.... ze života hmyzu - parádní. A už se těším na tvojí tašku, látky se mi moc líbí. No a odkaz na čtverečky a polštář jsou super. Jestli se někdy k něčemu takovému odhodlám, tak čtverce vedou :-)
měj se fajn Věrka

Cynthia Brunz Designs řekl(a)...

Thanks for sharing a link to my woven scrap quilt. I was intrigued when I saw traffic coming from your site. I hope you do make the quilt some day - it is so easy!