..

..

Stránky

neděle 16. března 2014

Optická iluze


Když jsem uvažovala o projektu do soutěže Pantone quilt challenge, věděla jsem, že chci zkusit něco nového. Zalovila jsem v knize optických iluzí a vybrala si v kapitole nazvané Zkreslení.


Tak nějak zhruba jsem si to spočítala a začala sešívat proužky. Ve finále byly delší než jsem potřebovala a já zjistila, že látka co jsem si pořídila mi nebude stačit. Zkracovat jsem je nechtěla.


Uvažovala jsem, že do soutěže pošlu jen padající kostky a tohle sešiju s nějakou neutrální barvou.


Pak jsem chvíli uvažovala, že koupím jinou látku do fialova, protože jsem si neuměla představit jak by to vypadalo s nastavenými pruhy. Podle mojí kamarádky Monči by nastavení nemělo být problém a měla pravdu. Koupila si úplně stejnou látku jako já, ale nakonec do soutěže nestíhá nic ušít a tak mi poskytla tu svoji a já to mohla celé došít.


Fotky jsou jen z interiéru, protože počasí nespolupracuje. Zatím tedy hotový jen top (100x123cm), ale i to je samostatná kategorie v soutěži :-)


8 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Jé tak to je moc pěkné :-) Až mi jdou oči šejdrem :-)
Máculka

Míša řekl(a)...

Ten top je prostě super!! Skvělý nápad, moc se mi líbí. A jsem taky moc ráda, že jsem konečně mezi českýma patchworkářkama našla někoho, kdo se nebojí moderního patchworku :-) Jen tak dál, jen tak dál!!

Ajka řekl(a)...

Je to moc pěkné Věruš, i ta padající kostka! Jsi fakt dobrá!!

Marie Králová řekl(a)...

Obě fialové práce jsou moc pěkné. Proplétaný patchwork je dobře popsán v časopisu Švadlenka č.17 z května 2010. Jsou tam ještě vzory- hvězdy,oči,lodičky..
Na Tvém blogu jsou zajímavé odkazy na zahraniční blogy a soutěže. Dík. Marie

Niki-Ta řekl(a)...

Moc povedené! Jsi dobrá, jak se zapojuješ do soutěží. Držím palečky :-)

Dagmar řekl(a)...

To vypadá moc hezky, ale šít bych to asi nemohla, bolí z toho oči. Jsi dobrá. :-)

Korfela řekl(a)...

Další pěkná meta Věrko ... hezky se to přelévá řed očima .. dobrá volba

Jill řekl(a)...

Máš to moc hezké, a efekt je dokonalý :)