..

..

Stránky

pátek 6. prosince 2013

Druhá strana


Včera večer jsem došila druhou stranu deky pro Katarínu. Jde o projekt spojený s jejím obchodem Modern Patchwork. Je ve stylu dek jelly roll, které jsem viděla na netu. Postup je velice jednoduchý, sešijete dlouhého hada, rozšmikáte na určitou šířku a sešijete. Mám radost z toho, že to k té přední straně hezky ladí.


Tak nějak vidím dole spíš tu modrou část, ale opačně to taky nevypadá zle.


Zadní strana je o něco větší než ta přední. Jednak jsem si u šíře pruhů nechávala rezervu, aby se mi nepotkaly žádné švy a také je třeba myslet na prošívání, kde je třeba minimální přesah 5cm na každé straně. Obě části deky teď půjdou na návštevu k Monice, která je prošije. Dřív jak po Novém roce to nebude, ale slíbila, že udělá pár fotek z procesu. Samotnou mně totiž zajímá jak vlastně takové profi prošití probíhá, co všechno obnáší a tak vůbec vše kolem.


Venkovní focení dneska opravdu nepřipadalo v úvahu. Doufám, že je u vás vše v pořádku a nikam jste neodletěly. Ještě přidávám foto kalendáře. Stěna za ním už je celá bílá a vypadá to mnohem líp :-) Tak hezký víkend všem!




Žádné komentáře: