..

..

Stránky

úterý 28. května 2013

Kolečka/Circles


Mám rozdělaných spoustu projektů a pořád k nim přibývají další a další. Mám teď takové extra chaotické období, ale na druhou stranu mě to hrozně baví. Postupně snad vše dodělám, nafotím a ukážu. V plánu je taky malá virtuální oslava. První z řady dodělávek jsou taštičky s koženými kolečky. U té první zkušební se mi nelíbily ty krajní kolečka, tak jsem je vynechala a taky jsem se snažila je víc zatočit. Jsou teď trochu nahečmané. Dostalo se mi dobré rady ohledně instalace nýtů pomocí kleští Prym a tak mohly vzniknout ještě originální přívěsky na zip. Většina mého tvoření probíhá v době, kdy holky spí, tak jsem se chtěla vyhnout bouchání kladivem, ale nevěděla jsem jak zamáčknout nýt pomocí kleští. Jsou na to potřeba jen koncovky ze sady druků, které jsem měla doma. Žádné speciální, přiklákám foto. Tímto ještě jednou děkuji za radu!



I'm all over the place these days. Doing everything at once but enjoying it so I'm not complaining. I'm having fun trying new things as usual. I have finished the second pouch with leather circles. I used fewer circles so it doesn't go to the side as much as on the trial one. I have learned how to assemble rivet with a pair of pliers so check out those neat zipper pulls. I love little embellishment. I made these as part of The Easiest Sew Along Ever!


I needed little something to go with metal lantern I bought as gift for a friend of mine. I made little house filled with lavender. The scent was quite strong even though I had it in garage for a year. The house is inspired by the retromama pattern.

You can still vote for your favorite quilts in the Blogger's Quilt Festival. I entered my Gnome Love into Baby Quilt category (No.28).



Na rychlo jsem potřebovala malý dárek co by se hodil k lucerně, kterou jsem pořídila kamarádce a volba padla na mini domeček, který jsem naplnila levandulí. Ta mi visela víc jak rok v garáži, ale její vůně je pořád hodně silná. Inspirováno těmito domečky od retromama.

Ještě stále probíhá festival plný dek = spousta inspirace na jednom místě. Tak pokud máte chuť můžete hlasovat i pro tu moji trpasličí v kategorii Baby Quilt (č.28).

Linking up with
Take-A-Look Tuesday @ Sugar Bee craft
Show Me What Ya Got #121 @ Not just a housewife

8 komentářů:

Korfela řekl(a)...

Máš to kouzelné Věrko .. ty tvé krásné domečky ... jinak nýty chválím ju ... taštinda vypadá fakt fakt dost dobře ju ... Lenka

verpa řekl(a)...

Máš mů hlas :)

Věrka řekl(a)...

Věrko ty taštičky jsou moc povedené.
měj se pěkně Věrka

Amy DeCesare řekl(a)...

Oh, so pretty! Your little lavendar house is adorable, too!

jesterka3103 řekl(a)...

krása :-)

Hanka řekl(a)...

Nadherne kabelecky i domecek! Kamaradka bude mit urcite radost! :)

Leela řekl(a)...

Moc krásné jsou ty taštičky. Pěkné tvoření a těším se na další dílka.:)
Lenka

PaB řekl(a)...

Věrko, tak tohle se mi hodně líbí - kolečka a jaká dovedou udělat parádu!!!
....a opět další hezoun v podobě domečku! ....domečky, tak ty já hodně ráda:o))
Pavlína