..

..

Stránky

pondělí 29. dubna 2013

Vlna/Wool


Pár kamarádek se účastní zpracování vlněných zásob a já jsem se taky přihlásila a zatím jsem nic neupletla ani neuháčkovala, tak to napravuju. Není to nic velkýho ani světobornýho, ale snaha se snad taky cení. Pamatujete ještě reklamu s kačabou? No já si schovala tenhle obrázek, že to jednou zkusím. Začala jsem už někdy v lednu a nebyla jsem schopná to dodělat. Je to trochu menší než jsem původně zamýšlela a taky se mi moc nelíbí když se to uzavírá tak to není takové hezké jedno očko vedle druhého jako když se na začátku rozšiřuje. Já vlastně moc háčkovat neumím, v návodech se nevyznám a tak to možná dělám špatně. Tohle byl takový hokus pokus a myslím, že i tu přízi jsem zvolila blbě.

Few of my friends participate in Stash Buster so I didn't want to be left behind. I thought it'll help me motive but so far I haven't finished any of my projects. I saved this picture with the intention to make it one day. Well, I tried. It's a bit smaller and not so perfect. I'm not really sure if I do it right way as I don't really understand crochet patterns even in my language. I just crochet somehow. I prefer knitting.

Pak se mi hodila vlna na vlasy pro moji malou čarodějnici. MiniMe chtěla kostým s kloboukem a vlasama. Klobouk se mi šít nechtěl, ten jsem koupila na netu, ale vlasy jsem zvládla. Namotala jsem vlnu okolo opěradla židle, přestřihla, přilepila páskou na okraj klobouku, přešila a pak vlnu rozmotala. Nejvíc času zabralo to rozmotávání. Zítra v tom měla vyrazit do školy, ale bohužel je nemocná, tak si hrajeme na čarodejnice alespoň doma.


I needed to make some hair so to have some wool in stash was pretty handy. My daughter requested witch hat with brown long hair. Well I didn't feel like making the hat so I bought one and just added the hair. The most time consuming part was to untangle the wool so the hair would look more fancy. My projects are rather small but I hope that counts anyway. Linking up with Stash Buster challenge.



4 komentáře:

Korfela řekl(a)...

Teda jupí holka ..Kačaba je úchvatná ;-)a přeji brzké uzdravení malé Vexindě ... ;-)

Ana BC řekl(a)...

Your projects are VERY FUN!!! (it doesnt matter how small...)

Ajka-AllaK řekl(a)...

No kačaba je podľa mňa úžasná ;) ale čarodeníc bojim bojim :D aj keď vlasy úžasne urobené ;)

linda řekl(a)...

That's a great idea to use up your stash :)