..

..

Stránky

pátek 25. ledna 2013

Starch/Škrob


You probably noticed that I'm taking part in Skill Builder BOM. Last time I showed my fabrics and
little draft. I watched Alyssa's video about starching the fabrics. If you never done that you might want to check it out. It's AWESOME! I haven't use starch before. I got my first starch spray and gave it a try. In this case I did not starch my fabrics before sewing as I had no idea it'll be so good. I have only starch the complete block and it gives it such a clean look and it does flat the block. I'm a new fan of starching!

Letos to bude hodně o šití Skill Builder BOM. Vypadá to, že se toho naučíme spoustu nového, alespoň já jako začátečník. Včera jsem poprvé vyzkoušela škrobení. Nejdřív mi to přišlo zbytečné a myslela jsem si, že to použiju až u dalších složitějších bloků. Pak jsem ovšem učinila pár pokusů se škrobem ve spreji z DM drogerie (30,-Kč) a musím říct, že je to perfektní! V tomto případě jsem tedy škrobila až celé hotové bloky, ale i tak jsem moc spokojená. Celý blok je krásně vyrovnaný a hodně plochý.
 
My first two blocks are ready for next lesson. Yesterday when I was adding the borders I realized I have done the first block in wrong direction. It should be orientated as on the top picture but that way does not correspond with my color scheme. I won't bother you with details. If you interested check out the Skill Builder BOM page and jump on board.

První dva čtverce mám připravené. Když jsem včera došívala okraje, tak mi došlo, že mám ten první špatně orientovaný. Uložila jsem si totiž do pc obrázek, na kterém to tak je a už to tak zůstane, protože když to otočím nebude to pasovat do barevného schématu celé deky. Ten druhý jsem ušila obráceně záměrně, ladí mi to takto víc. Takže pokud se vám tento projekt líbí, mrkněte na odkazy a přidejte se. Na FB jsem založila skupinu pro ty, co se této akce účastní tzn. pokec, rady a porady v našem rodném jazyce.

Linking up with TGIFF.



6 komentářů:

Katarina řekl(a)...

Nádhera! Vybrala si krásne látky :) Žeby som ten svoj škrob tiež vytiahla zo skrine? :))

Korfela řekl(a)...

Věrko .. moc se mi líbí ta podkladová látka .. miluji modrou a fialovou, tak to je pro mne opravdu hezké ... jsem zvědavá na mé melounové ladění ... mám rozmyšleno rozvržení ... a rýma na ústupu ;-)

Sandra :) řekl(a)...

Spray starch is really handy too, when you're working on blocks that contain bias cuts - it helps keep them from stretching as much!

M-R Charbonneau řekl(a)...

Great blocks -- starch is fabulous, isn't it?

Nat at Made in Home řekl(a)...

Great job, and starching is really the best!

Zuzana řekl(a)...

Vy mate ty bloky vzdycky tak hezky...