..

..

Stránky

sobota 8. prosince 2012

Winner

First let me thank you for all the lovely comments I received. I didn't expect that many as this is my first time I'm participating in the SMS giveaway. I used the random number generator and the winner is No. 14 which is Natali. Congratulations!

Přiznám se, že počet komentářů v rámci SMS giveaway mně překvapil. Vyhrává náhodně vybrané č.14.
Last night I finished one more house. To me it’s definitely the cutest so far. There are not only tiny little flowers with a bead in the middle but I also added some hand stitching to the leafs. I couldn’t resist a picture of them all before I dispatch them to their new homes. Check out our home collection and the new grassy versions all together. I do not sell these but I love to trade. I thought about a special trade project for 2013. I would like to make some rainbow pixelated quilt or Polaroid I spy quilt so I would like to trade my House Pouches for your scraps. The idea is you tell me which color you prefer I’ll make a house and we’ll trade for scraps. I know I can buy rainbow bundles but I simply love trading so if you interested drop me a note or email me. Thank you for stopping by and have a lovely weekend.
/
Včera jsem dokončila ještě jeden domeček. Opravdu vymazlená verze s mini kytičkama a k tomu ručně vyšité některé lístečky. Na závěr ještě foto všech domečků, které mám momentálně doma. Napadlo mě, že bych v nadcházejícím roce mohla  zrealizovat takový malý výměnný projekt. Ráda bych ušila duhovou deku, ale nemám na ní dost různorodých látek, tak pokud máte zájem vyměnit domeček za zbytečky látek napiště do komentářů nebo mi pošlete email a domluvíme se. Přeju hezký víkend.



 


6 komentářů:

jamala řekl(a)...

Krásné je máš. Ať se ti dál tak daří. Jana

Mara řekl(a)...

vážně vymazlenej ... i když všechny je máte moc pěkné:-))) Já bych ho brala hned:-) krásný advent Mara

Korfela řekl(a)...

ola ola ..velká gratulace ... pokud budeš chtít zrealizovat látečky, tak písni ;-)určo mám stačí napsat barvičku ...

Sandra :) řekl(a)...

Congratulations Natali! Vera - I was down in the States this past weekend and I found some little ribbon flowers embellished with beads - I picked up a package so I can do a house bag "a la Vera" with the flowers and grass, lol!

Lensy řekl(a)...

Ahoj, také mi můžeš napsat, mám zbytečků hromadu. Domečky jsou překrásné.

The Patchsmith řekl(a)...

Count me in for the trading swap in 2013. Let me know the main colours of your polaroid I spy quilt and I will send you some fat quarters. I would love a little house pouch in red or blue. And I think a trade swap is such a brilliant idea and a great way to make more friends. I will mention it on my blog in 2013.
Have a lovely Christmas and a very healthy and happy New Year.
xxxx