..

..

Stránky

úterý 4. září 2012

Origami

Včera nám začala škola. Z MiniMe je prvňáček a já ji chtěla na batoh přidělat nějaký přívěsek, aby si ho poznala na první pohled. Tak vznikl origami motýl. Zkusila jsem to nejdřív z papíru a pak z látky. Nedala jsem tam žádnou výztuž, ale asi by to s ní bylo lepší. Ještě jsme spolu složily velkého papírového a pak už ten hala bala pokus letěl přímo na batoh. Návod jak na něj, najdete tady.

I have tried some origami butterflies. I used this tutorial. It's not perfect but MiniMe likes it and it went straight to her backpack. She's the school girl now.


5 komentářů:

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

vždycky ty motýlky můžeš ještě přiškrobit :) ... jsou úžasní. Janičce se loni u školního batohu začly lámat ty táhla zipů, takže jsem nakoupila bižuterní přívesky na zipy kabelek a namontovala jsem tam ty.

Jana Cingr řekl(a)...

Krásný nápad i provedení. Moc děkuju za odkaz. Zkusíme je alespoň papírové.

Napadnicek řekl(a)...

Hezké,oziginální

Ajka řekl(a)...

teda co ty nevymyslíš:-))

Amelie řekl(a)...

to je náádhera.