..

..

Stránky

pátek 24. srpna 2012

Šestiúhelníky/Hexagons

Minulý týden jsem četla o "Šestiúhelníkovém festivalu". Mrkla jsem na publikované návody zdarma a rozhodla se je vyzkoušet. Původně jsem si to jen chtěla zkusit ze zbytků, ale tak nějak mi to přerostlo přes hlavu. Celé to vlastně začalo tím, že jsem si chtěla zpestřit žehlení. Řekla jsem si, že až budu rozžehlovat švy, tak u toho pokaždé vyžehlím i pár kousků oblečení. Základ na kostlivce je to slušný, tak doufám, že tohle veřejné vystavení pomůžeme tomu, že z toho přece jen něco bude. Co vy a šestiúhelníky?

Last week I read about Festival of Hexagons. I really liked the tutorials so I decided to try it out without any ambition to make a quilt. I had huge pile for ironing so I kind of played a game. Every time I went to press the seams open I also iron some cloths. First two blocks were success so I continued. I don't think I finish on time for the festival as I'm one those nap time, night time sewing mums and also a newbie to quilters world. I'm hoping that this post will help me to finish it. Otherwise it'll be hexie UFO.






5 komentářů:

Cherryn řekl(a)...

To je nádhera! Jak nemusím ty pravidelné tvary, tak toto se mi moooc líbí :-)

Ajka řekl(a)...

zajímavé Věruš!

Madla Loves To Sew řekl(a)...

Vexinko, everything just looks spectacular. Congrats on such a good job. I love that you blog in English, too. Keep it up.

Milky řekl(a)...

Bože, to je doopravdy moc pěkné, hexagonům se podvědomě bráním, ale tohle vypadá mooooc pěkně. Jsem starší generace 54, omlouvám se, ale mám vaše stránky mezi oblíbenými...zase jiný pohled na svět...děkuju Milky

vexa řekl(a)...

Holky díky za ohlasy, pár jsem jich sešila dohromady, tak se brzo pochlubím. Milky za co se omlouváte? To je skvělé, že ke mě zavítáte, díky!