..

..

Stránky

pátek 3. října 2014

Polštáře


Jeden nový vánoční do sbírky z kolekce látek s názvem Cherry Christmas. Vzor má název Round & Round a můj další pokus o volné prošití.


Řeknu vám, tohle volné prošívání to je adrenalin :) Rozhodně bych ráda potrénovala víc, ale to říkám vždycky a pak skutek utek.


Zadní strana je jednoduchá, taktéž volně prošitá. Zip je na straně, aby mohl poltář být oboustranný.


A začátkem září jsem spíchla povlaky na polštářek do školky.


Látky jsem dostala od kamarádky Monči a na tento projekt se bezvadně hodily.


No nejsou ty roztomilé? Prošití je jen velmi jednoduché a byla to vážně rychlovka.


Na zadní straně je zip.

2 komentáře:

verpa řekl(a)...

Krásná miminkovská látka. Polštářek s friendhip star je taky moc pěkný. Já jsem zip v lemu ještě nešila, ale je to zajímavý nápad.

Jolana řekl(a)...

Vánoční polštář je parádní, miluji to prošití!! Krásné!!! A povlaky na polštářek ... ideální, krásné a veselé - hned to bude ve školce příjemnější :) Krásný víkend! Jola