..

..

Stránky

čtvrtek 31. července 2014

Zvířátková deka


Tak jsem tento týden zdolala jednoho kostlivce. Tuhle dětskou deku (150x130cm) jsem začala už ani nevím kdy.



Inspirací mi byla tahle deka. Na odkazu najdete i návod v AJ. Původně jsem chtěla prošít volně, ale moc mi to nešlo, tak jsem udělala různě veliké rámečky. Návrh jsem si načrtla v Malování a na deku pak vyznačila malířskou páskou.




Na zadní straně je fleece a doporučuju přesahující okraje zastřihnout až po našití lemu.


Lem je modro zelený a barevně pasuje k obrázkům. Na ty jsem použila dobře známou látku z Ikei.


Pak už jen stačilo zajet k nedalekému poli slunečnic a udělat pár fotek. Bylo to tak za 5 minut 12, protože většina už odkvetla, ale na kraji poli ještě pár pěkných bylo.







6 komentářů:

Jolana řekl(a)...

Pěkná deka!!! A malířská páska fakt pomocník :) Pěkné dny přeji :) Jola

Ajka řekl(a)...

Věruš je nádherná .... a ty slunečnice taky:-))
Ajka

verpa řekl(a)...

Tak to je asi první deka se stínovými rámečky, která se mi líbí. Opravdu se povedla.

pegyna řekl(a)...

skvělý nápad s tím stínováním, deka je moc pěkná

VěraŠ. řekl(a)...

Skvělá deka. Barevná, zajímavá. To stínování na ní vypadá úžasně. A prošívání podle pásky je super nápad.

Korfela řekl(a)...

Je moc povedená ... hra se stíny je good ...