..

..

Stránky

středa 7. května 2014

Díra ve stole


Jak pořád šmejdím po netu už jsem několik narazila na návody jak si zabudovat stroj do stolu. Mrknout můžete třeba TADY nebo TU a v hlavičce mi to začalo šrotovat. Doma jsem to nadhodila a zbytek jsem nechala na manželovi.


Já si jen řekla, kde to má být. Jak daleko od okraje a víc jsem to neřešila. Když si manžel dělal šablonu podle krytu stroje, nenapadlo mně, že díra bude větší než samotný stroj.


Z počátku jsem byla z výsledku rozpačitá, ale řekla jsem si, že to nejdřív ozkouším a uvidím. Pro volné prošívání jsem si na desku stolu nalepila vinyl, takže s dírou nebyl sebemenší problém. Díky tomu vzniklo barevné spektrum, které už visí na svém místě.


Pak jsem prošívala trojúhelníkovou deku. Šlo to jedna báseň.V porovnání se šitím na kuchyňském stole je to opravdu velký rozdíl. Už nemám pocit, že u toho blbě sedím a proces prošívání už nebude jen nutným zlem k dokončení deky.


Takže pokud máte tu možnost a šikovného manžela, vřele doporučuji.


V příspěvcích o prošívání jsem naťukla i téma nitě. Já vím, že se doporučují kvalitní určené přímo na prošívání, ale pokud člověk trénuje nemá zrovna chuť kupovat ty nejdražší. Doma jsem měla barevný mix a nejmíň vyhovující se zdají obyčejné co mají označení Mar-PES. Vypadá to, že můj stroj má rád Aspo, protože s nima jsem neměla žádný problém.


Tak šití zdar!

5 komentářů:

sedmives řekl(a)...

Ahoj, to je bezva vychytávka. Taky mám Brother (1250), ale volné prošívání mi moc nejde. Polštáře zvládnu v pohodě, ale deka je trošku velké sousto. Nedokážu udržet stejně dlouhý steh. Trénovala jsem, ale žádné velké zlepšení. Mám kratší rameno, jako většina strojů, myslím, že stejné jako ty. Překvapilo mě, žes tam tu deku přece jen nějak vměstnala, já vždycky bojuji. Prošití vypadá pěkně. Přeji hodně zdaru, ráda k Tobě nakukuji. Silva

Míša řekl(a)...

To je úplně super! Taky by se mi to moc hodilo!! :-)

verpa řekl(a)...

Ahoj, tak jsem donutila manžela projít celý příspěvek a významě mluvila o Svátku matek, výročí svatby atd... Jsem zvědavá, kdy to bude. :)

Mery13 řekl(a)...

Je to bomba...ja to mam už roky a neviem si to vynachváliť, dobrá voľba. Len mne by ta veľka diera vadila...hlavne pri quiltovani by sa mi stroj posúval ako na stole.

Amelie řekl(a)...

skvělé!