..

..

Stránky

pátek 14. března 2014

Padající kostky


Pokud jste právě došily nějaký projekt ve fialové barvě můžete se i vy zapojit do soutěže. Link se otvírá právě dnes - KLIK. Já si jako motiv pro svůj projekt vybrala padající kostky.



Padající kostky mně jistým způsobem fascinují a tak když jsem ve skupině na FB viděla kabelku s klopou z padajících kostek udělanou technikou meshwork, musela jsem to taky zkusit. Konkrétní návod jsem tedy nenašla, ale díky fotkám na webu jsem to nějak dokupy dala. Jenom teda malý kousek :-) Ten jsem pak použila jako součást větší kostky.


Z papíru jsem si udělala šablony a růčo kostku sešila k sobě. Původně jsem chtěla pozadí jednobarevné a ještě přidat sashiko výšivku padajících kostek, ale jak jsem vytáhla ty puntíky, tak bylo rozhodnuto.


Výsledkem je mini na zeď. Rozměrově, tak akorát do mého šicího koutku (35x40cm). Prošito je to jen rovně.



A pokud máte rádi svět optických iluzí, geometrických tvarů a padajících kostek, tak doporučuji navštívit stránku Victora Vaserelyho - KLIK. Tak dlouho mi kamarádky říkaly, že to co se mi líbí je Vasarely, až jsem to konečně hodila do vyhledávače a měly pravdu. Líbí se mi moc :-)

3 komentáře:

Napadnicek řekl(a)...

Zase jedna krása.

Korfela řekl(a)...

to je tak krásný a origoš nápad Věrko ... pozadí super zvolené ... jsi dobrá holka ;-)

sedmives řekl(a)...

Koukám, že jsme naladěny na stejnou vlnu. Taky po této technice pokukuji, jen jsem od snění a pokukování nepřešla k činům. Hezká práce.