..

..

Stránky

středa 15. ledna 2014

Domečky

Domečky co jsem šila už před časem. Jeden plněný levandulí byl už od začátku zamýšlen jako dárek a tak jsem ho sem nedávala dřív než dorazí na místo určení a to se tento týden stalo :-)





Další levandulový určitě bude. Mám doma nasušenou z vlastních zdrojů. Před vánoci jsem dělala ještě jeden vánoční.




Domečky jsou prostě skvělé téma. Ten můj je upravená verze tohoto návodu - KLIK.

Jsem ráda, že se někdo chytil na odkazy z minulého článku :-) Moje mini sruby vypadají zatím takto:

 
 
A co dalšího mně na netu zaujalo?
Třeba tento krásný polštář z půlených čtverců a ručním prošitím - KLIK. 
Moji pozornost upoutala i tato deka -  KLIK.
A ještě jeden polštář, jen ta technika postupného přišívání je fakt zdlooouuuhavá - KLIK.

9 komentářů:

Gizela řekl(a)...

Krásné domečky a dík za všechny ty odkazy, které tu dáváš.

Korfela řekl(a)...

Domečky jsou nádherné ... v reálu ještě krásnější a voňavější ... Děkuji Ti ... Jo a ten poslední polštář, tak ten je bomba.

zcdl řekl(a)...

juuuj tie domceky su krasne...a urcite je to krasny darcek :), pa Zuzana

Napadnicek řekl(a)...

Věrko,máš je nádherné.Děkuju za odkaz,musím též zkusit.

Anonymní řekl(a)...

Můžu se zeptat, dáváš l. ještě do jednoho obalu nebo přímo do domečku?
M*

vexa řekl(a)...

tu levanduli dávám do extra "pytlíku" co nemá přesný tvar domečku a pak jsem tam přicpala ještě trochu klasické výplně, abych vyplnila všechny koutečky a tvar byl hezký :-)

Jolana řekl(a)...

Věrko, domečky máš kouzelné!!! Od kamarádky jsem dostala levandulku a chci jí poděkovat malým domečkem, takže mne to také čeká. A ty seznamy... sem, prosím, nedávej :) :) :) Já pak nevím, do čeho se dřív pustit!!! Jsem zatížená na hvězdy a na prošívání as-you-go... takže můj seznam "to-chci-určitě-udělat" se nebezpečně prodlužuje :)
Věrko, děkuji moc za inspirace a ať se ti práce se srubama daří! :) Jola

Anonymní řekl(a)...

jo, povedlo se jako vždy. Moc ráda koukám na tvoje tvoření a těším se na každou novinku.
M*

Jíťa řekl(a)...

Super, mě se nejvíc líbí hvězdičkový polštář, mám na něj zálusk. Díky za bezva inspiraci a za odkazy.