..

..

Stránky

středa 18. září 2013

Barvy, barvičky


Minule jsem vám dávala odkaz na Craft Buds. Já jsem se rozhodla zapojit s projektem z knížky Patchwork, Please! Princip je jednoduchý, napište něco o projektu, který jste tento rok vyrobily podle knížky a přidejte odkaz na jejich stránky.


Jednu tuhle podložku už jsem šila, ale ten efekt rotujících barev se mi nevyvedl podle představ a tak jsem prostě musela udělat další. Tentokrát tedy z jednobarevných látek v odstínech fialové a modré. Je to šité technikou přes papír. Hlavní motiv pro prošití i výšivku je trojúhelník. Když jsem vybírala bavlnky, trkla mně do oka tyrkysová a ta se mi tam pořád pletla i při výběru lemu. Kombinace fialové a tyrkysové mi přijde poněkud zvláštní, nicméně pro tento projekt to funguje. Celé to projasnila a s výsledkem jsem moc spokojená.


Zadní strana je hodně jednoduchá. Na fotce vypadá jak riflovina, ale je to fialová režná.


A ještě společně s tou první. Tohle bude zřejmě můj nejoblíbenější projekt z této knížky.


A když jsme u těch barev. Včera jsem řízla do balíčku látek od Kataríny. Zatím se kochám všema barvama a snažím se vymyslet jak to celé bude vypadat. Dokonce jsem se pustila do propočtu a tohle by měly být 3/4 celého topu.


Soutěž s Modern Patchwork se blíží ke konci. Tak jen malá připomínka :-)

2 komentáře:

Jolana řekl(a)...

Tu podložku máš nádhernou. Mě se teda líbí i ta barevná. A moc se mi líbí, jak ti krásně sedlo lemování... opravdu moc pěkné! :) Jolana

danku řekl(a)...

obě dvě jsou krásné!!!