..

..

Stránky

pondělí 5. srpna 2013

Letní vydání


Pro změnu něco letního. Jak už to bývá, na jednom blogu jsem četla doporučení na tento návod a tak jsem se rozhodla ho vyzkoušet. Vřele doporučuji! Jednoduchý, srozumitelný, výsledek parádní! Určitě nezůstane jen u jednoho. Přední i zadní stranu mám stejnou, tak jsem to stříhala jako jeden kus, protože vybraná látka má k tomu vhodný vzor. Podžehlila jsem vlizelínen 80g a to jen tu vrchní látku, podšívku ne. Tvar drží pěkně.


Jen ještě potřebuju koupit nějakou slušnější tkanici. Tohle jsou jen nějaké zbytky tkaniček do bot. Tu vrchni část můžete stáhnout anebo roztáhnou a nechat uvnitř. Jak je libo.



A protože ta malá nosí klóbrc té velké, tak jsem musela ušít ještě jeden. Jen má jinou podšívku než ten loňský.


A co jsem si vybrala v obchodě s látkami jako výhru v soutěži? Látky s názvem Grunge. Líbí se mi ten tištěný vzor co vypadá jako textura.


10 komentářů:

Hanka řekl(a)...

Uzasna jahudkova tasticka i ten klobrc je paradni!

kecka zpod komonca řekl(a)...

moc krásná, přímo "letňová"

Jill řekl(a)...

krásná taška, a klóbrc taky super :)

ANNabeLL řekl(a)...

Perfektně sladěné barvičky .. moc se ti povedla ;-)

danku řekl(a)...

ta taštička se mi moc líbí... a navíc je z krásné látky ;)

Unknown řekl(a)...

Krasna tasticka a aj celkom jednoducho vyzeral navodik, krasna praca...

verpa řekl(a)...

Věrko, taštička je super, hned jsem si návod dala na Pinterest. A látečky jsi vybrala nádherné, nedávno jsem měla v ruce peška z grunge látek a to se mi původně vůbec nelíbily! Když jsem z nich šila, měla jsem pocit, že musím každému vysvětlit, že ta látka není ušpiněná :). Honem jsem šupla na blog fotky své výhry - co jsem si vybrala u Pink Chalk F.

Korfela řekl(a)...

jahůdková opravdu veselá ... a ty látečky jsi vybrala nadčasové .. dobrá volba Věrko

kathy řekl(a)...

Taštička se opravdu povedla, je úžasná!!! A klobouček je taky super!

vexa řekl(a)...

Díky všem za milé komentáře. Kdyby se holkám nelíbila, opravdu by mi nevadilo si ji nechat, ale vypadá to, že si musím ušít vlastní :-)