..

..

Stránky

čtvrtek 4. července 2013

Top

Hlásím dokončený top. Mám našpendleno a chystám se prošívat. Ráda bych prošití jako na originálu. Střih se jmenuje Diamond Tread a tohle je verze do postýlky cca 110x140cm. Byla jsem překvapená jak rychle se ty bloky poskládají a pak mi trvalo týden než jsem našila ty pruhy látky na stranu :-) Deka to má být letní, tak jsem dovnitř dala bavlněný vatelín. Zatím jsem s ním nešila, tak jsem zvědavá jak to pak bude vypadat po vyprání.



A co se děje ve světě? :-) Vánoce v červenci. Milovníci vánoc si přijdou na své. Na společné šití byly vybrány visačky na dárky, mrknout můžete ZDE. V článku najdete odkaz na návod a k tomu se dočtete, že jiný blog v termínu od 12.-19.7. uveřejňuje návody na vánoční téma. Pár návodů na vánoční téma slibuje i Moda Bake shop. Takže nezbývá než se těšit na vánoce :-)))

Netuším jestli se do vánočního šití zapojím. Letos mi dost vázne i Zakka šití co právě probíhá. Co už se šilo můžete omrknout třeba na flickru. Tak nějak šiju co se mi zrovna chce a když se mi nechce, tak prostě nešiju :-) Živit bych se tím opravdu nemohla. Tak hezké vánoce v červenci!

5 komentářů:

Olive řekl(a)...

Vexi, top je krásný. Naprosto upřímně....provokuješ. Bude to krásná deka. S bavlněným nemám zkušenost, ale taky jsem si ho koupila a už ho mám předepraný, protože na té dece se mi vintage efekt nebude hodit. Když se dívám na tu tvou nádheru, tak se těším večer aspoň na hodinku ke stroji, snad budu mít ještě sílu. :-)

vexa řekl(a)...

:-) já jsem na ten efekt zvědavá. Moje látky a vzor zrovna vintage nejsou, tak uvidíme. Tak hodně síly přeju ;-)

pegyna řekl(a)...

Top vypadá dobře, bavlněným vatelínem, budeš nadšená, ten vintage efekt není tak strašný a hlavně se s ním krásně pracuje, já už jiný ani nepoužívám. Zítra s tím počítám a už se moc těším, zrovna jsem ti chtěla psát v kolik hodin.

verpa řekl(a)...

Nádhera, už jsm obdivovala i u Lee na blogu. Přitom je to tak jednoduchý motiv - ale to umístění v pruhu tomu dodá tu správnou jiskru. A modrozelená kombinace u mne toto léto vede. Už se těším na prošití.

Jitka řekl(a)...

Moc pěkné, vzor se mi zalíbil hned u Lee. Asi to bude tím, že jsem základní blok již jednou použila. Jednoduché, svěží, moderní. (Více superlativů už nezvládnu.)