..

..

Stránky

pátek 4. listopadu 2011

Dýňová víla/Pumpkin fairy

Mami budeme mít maškarní, chci být dýňová víla. Zadám do vyhledávače požadované heslo pro lepší představu. Moc času není, máme doma něco oranžového co by se dalo použít? Starší triko co bylo v sekci na charitu a pak ještě zavinovací sukni, kterou jsem neměla na sobě nejmíň 5 let, ale přece ji nevyhodím, když jsem si ji pořídila v Austrálii. K tomu zelený závěs co byl ve slevě za hubičku a právě přišel jeho čas. Čas běžel a já začala s výrobou 2 dny před maškarním. Šaty, které tvoří základ byly na to šup, triko jsem záševky trochu zmenšila, do rukávů dala gumičku a na to přišila pruh ze sukně s pár sklady. Žádné extra měření nebo špendlení, prostě halabala.

Mom I want to be a pumpkin fairy. That’s how it started. With no much time on my side I looked up the internet to get a better idea how the fairy should look like. I used an old t-shirt and skirt to make the fairy dress. Green curtain from the sale which waited for its time. It’s nothing special but with the imagination of five year old girl it’s just fine.

Je čas pustit se do doplňků. Na krk pár lístečků ze závěsu. V časovém presu přichází nápady a tak vznikla ještě šťopka z kousku izolace, obaleno, sešito za pár minut, aby byla více atraktivní přišila jsem k ní ještě korunku z hadru na uklizení. Už jsem jen uvázala mašli na torzo z kouzelné hůlky, která se ulomila. Na závěr ještě křidýlka co jsem koupila ve výprodeji.

Some accessories to tune the dress. Couple of leaves around the neck, green stem top with a crown to make it more fancy. Magic wand and pair of wings.
Došívala jsem pozdě večer a tak bylo ráno překvapení. Kostým se moc líbil a jsem si jistá, že si to dneska náramně užije.

It was a surprise for my daughter as I finished late in the evening. She was happy and I’m sure she’ll enjoy today’s preschool dress up party.  

5 komentářů:

Niki-Ta řekl(a)...

vůbec nevím, že dýňové víly jsou :-)) kostým se ti moc povedl a víle to sluší :-)

Ajka řekl(a)...

Jů, dýňová víla, to jsem ještě neslyšela..... je parádní !

vexa řekl(a)...

Holky díky, u nás jsou teď aktuální víly všeho druhu :-)

Ajka-AllaK řekl(a)...

Krásny kostým a víla je prekrásna!

Amelie řekl(a)...

nádherný kostým